ФРИЗЬОРЪТ ВИ НАПУСКА – ЕТО КАК ДА ЗАДЪРЖИТЕ КЛИЕНТИТЕ

POSTED BY ДЪЛГОЛЕТИЕ | МАРТ 25, 2018 | НОВИНИ


Добрите професионалисти са важна част от реализацията на салона за красота. Няма как да бъдете доволни, ако някой от ценните кадри реши да се раздели с вас. Разбира се, голяма част от стилистите рано или късно се отдават на самостоятелна дейност /нещо, към което често се стремят още от курса по фризьорство/ и вие трябва да сте готови да посрещнете неизбежните промени в екипа. От първостепенно значение е да вземете навременни и адекватни мерки, за да не останете не само без професионалист, но и без част от редовните си посетители.

СПОДЕЛЕТЕ ИНФОРМАЦИЯТА С ЕКИПА И КЛИЕНТИТЕ БЕЗ ОТЛАГАНЕ


Първите, които трябва да научат за напускането на фризьора са останалите специалисти в салона. Те са хората, които ще се сблъскат с реакцията на клиентите след научаване за промяната. Трябва да ги запознаете своевременно, за да приемат информацията и да подготвят стратегия за представянето й. Неминуемо ще има разочаровани клиенти, които ще търсят стария си стилист. С подобна реакция се сблъскват първи рецепционистите, затова е необходимо те да бъдат най-добре подготвени с подходящ отговор при запитвания и неудобни ситуации. Следващите, които трябва да разберат за промяната в екипа са клиентите. Най-подходяща тук е стратегията за предварително информиране. Личната комуникация е ключа. Ако вие им поднесете информацията първи, ще покажете, че ги цените и ще имате възможността да предложите друг от своите фризьори, които да се погрижи за външния им вид.

СПАЗВАЙТЕ КОРЕКТНО ОТНОШЕНИЕ И ГО ПРЕДАЙТЕ НА ОСТАНАЛИТЕ


Вероятно ще се сблъскате с конкретни въпроси за причините, довели до напускането на стилиста. Най-подходящата стратегия е да търсите синхрон с чувствата на клиентите по повод промяната. Проявете разбиране към тях и коректност към бившия служител, като подчертаете, че му желаете успех в следващото работно начинание. Ако е заслужил, споменете за добрата ви съвместна работа или допълнете нещо за личностните му качества. След това акцентирайте върху оставащите възможности в салона и неговите постижения –  наличните ви топ специалисти, отличия и признание, предстоящи курсове по фризьорство или други професионални опции за развитие. Следването на подобно толерантно поведение от страна на собственика или мениджъра ще даде тласък и на останалите да споделят вижданията му, като несъмнено ще бъде плюс в запазването на клиентите. Нищо няма да спечелите, ако служителите ви започнат да злословят срещу бившия си колега. Клюките и интригите не носят позитиви за салона, още по-малко, когато са споделени с клиенти. Спрете ги навреме, като дадете добър пример.
Автор: Анна Радева

КУРС ПО ФРИЗЬОРСТВО :

Варна, Велико Търново, София

АБОНИРАЙ СЕ АКО ЖЕЛАЕШ ДА ПОЛУЧАВАШ НОВИНИ ЗА ПРЕДСТОЯЩИ КУРСОВЕ И ИНТЕРЕСНИ СТАТИИ

Comments

Popular posts from this blog

Как да си отворим салон за красота

ЦЕНТЪР ЗА ПРОФЕСИОНАЛНО ОБУЧЕНИЕ ДЪЛГОЛЕТИЕ

ПРЕПОДАВАТЕЛИ