ОТВАРЯНЕ НА ФРИЗЬОРСКИ САЛОН – ПЪРВИ СТЪПКИ

POSTED BY ДЪЛГОЛЕТИЕ | ДЕКЕМВРИ 4, 2017 | НОВИНИ
курс по фризьорство
Едно от най-големите предимства на фризьорската професия е относителната й независимост. Много бизнес сектори са изправени пред сериозната конкуренция на големите корпурации. Местните структури постоянно се борят с утвърдени марки. Ето го и големият плюс за хората, които са решили да се занимават със собствен фризьорски бизнес. Тази част от разкрасителната индустрия не е представена толкова силно от други господстващи марки. Затова, ако вече сте завършили своя курс по фризьорство и се чудите дали да отворите собствен салон, то ние ви подкрепяме с две ръце да го направите. И ви съветваме откъде да започнете.

1.АНАЛИЗ НА РАЗХОДИТЕ.

Всяко бизнес начинание изисква своя план. Дори да се опирате на добри познания в сферата или на близки хора, които да ви помогнат, се нуждаете от тясна финансова информация. Наличието на нужните средства и планирането на тяхната инвестиция са ключови фактори за успеха.

2.ПОДХОДЯЩА РЕКЛАМА.

Има различни начини да рекламирате фризьорското си студио, но най-атрактивна и запомняща се от всички трябва да бъде визията на салона. Обмислете добре какъв е търсеният стил на помещението и неговата фасада, за да впечатлявате не само уговорени клиенти, но и всички преминаващи.

3.ЗАПОЗНАВАНЕ С ПРАВИЛА И РАЗПОРЕДБИ.

Отварянето на фризъорски салон налага опознаване на всички законови, хигиенични и технически условия за легална работа на студио за красота. За тази цел може да потърсите информация самостоятелно или да изберете консултантски услуги. За нас от Обучителен център Дълголетие е удоволствие да ви помогнем за професионалното развитие от курса по фризьорство до собствен салон

4.ИЗБОР НА ИНДИВИДУАЛНИ УСЛУГИ.

Най-добрият начин да направите впечатление е да предложите нещо актуално и различно. Още по-добре, ако тези атрактивни услуги са повече на брой. Новаторите в сферата винаги привличат внимание.

5.РАЗБОР НА ЦЕНАТА.

Колко ще заплащат клиентите за разкрасителната процедура се определя от разходите и целевата група. Цената може да отблъсква или да привлича. Добре е тя да бъде съобразена и с конкуренцията, особено тази в района. Търсете оптимален вариант за таксуване, баланс между качество, разход и очаквания на клиента.
Автор: Анна Радева

КУРС ПО ФРИЗЬОРСТВО :

Варна, Велико Търново, София


Comments

Popular posts from this blog

ПРЕПОДАВАТЕЛИ

Как да си отворим салон за красота