ТАЙНИТЕ НА ПОПУЛЯРНИТЕ САЛОНИ ЗА КРАСОТА

POSTED BY ДЪЛГОЛЕТИЕ | СЕПТЕМВРИ 3, 2017 | НОВИНИ
Не всички известни места за разкрасяване са резултат от многобройни финансови инвестиции или насочени усилия на маркетингови специалисти. Някои салони са посещаеми и печеливши без зад тях да се крие голям екип. Тайните на популярните салони всъщност се оказват добре обмислените професионални практики.

ПОДХОДЯЩО РАБОТНО ВРЕМЕ – МАКСИМАЛЕН БРОЙ КЛИЕНТИ


В разкрасителния бизнес работното време е нещо относително. То зависи от резултатите, които искате да постигнете. Трудно ще се радвате на голяма посещаемост, ако салонът е отворен от 9 до 17 часа. Събота и неделя са обичайните работни дни, когато хората са свободни и в настроение за разкрасителни процедури. Добре е времето, в което е отворен салонът да е съобразено и с периода на работа на местните търговци, молове и универсални магазини. Често се налагат и часове за специални нужди. Така примерно, ако се извършват много сватбени услуги, то салонът може да работи по-рано в събота, неделя или в друг предварително уговорен ден, за да се приключат навреме булки, кръстници, сватбари. Ако управлявате работното време на салона, така че да поемете максимален брой клиенти, бизнесът ви ще се разрастне и просперира изключително динамично.

ПОДХОДЯЩО ЦЕНООБРАЗУВАНЕ – ДОБРА ОЦЕНКА НА ПРЕДЛАГАНАТА УСЛУГА


При задаването на много високи цени вие ще ограничите броя на хората, които ще могат да си позволят услугата. При избирането на твърде ниски ще увеличите потока от клиенти, често за сметка на качеството. Задаването на цени налага определени знания в областта. Наблюдения за ценообразуването трябва да започнете да трупате още в самото начало по време на своя курс по фризьорствокурс по гримкурс по козметика или друг. Посещението на различни салони също ще ви е от полза, събирайте ценови листи, впечатления за финансовите условия и съотвестващите им услуги. Ето няколко фактора, които ще повлияят на вашите цени. На първо място това са разходите за труд на салона – заплати, обезщетения, бонуси. Следват режийните разходи – наеми, кредити, комунални услуги. И накрая, когато определяте цената на услугите си трябва да вземете предвид и желаната печалба.
При записването на курс към Обучителен център Дълголетие вие може да разчитате на професионални насоки и препоръки от нашите специалисти за успешната популяризация на вашия салон за красота.
автор: Анна Радева

КУРСОВЕТЕ НА ОБУЧИТЕЛЕН ЦЕНТЪР ДЪЛГОЛЕТИЕ СЕ ПРОВЕЖДАТ В:

Велико Търново, Варна, София, Свищов, Сливен, Попово, Пловдив, Севлиево, Монтана

Comments

Popular posts from this blog

Как да си отворим салон за красота

ПРЕПОДАВАТЕЛИ